woensdag 20 december 2006

First Day of the rest of my Life

Hier is de doorstart van Marco Polo's weblog.
Na het Reisverslag vanuit Yucatan ( wie herinnert zich dat nog? ) en de "Mededelingen van Marco Polo" ( ondertussen midden in zijn tweede jaargang, en eerstdaags aan 10.000 hits op de Web-counter ) werd het de hoogste tijd voor een nieuw project:
"Marrek O'Polo"
wordt de vlag die de lading oude wijn in nieuwe zakken zal dekken.

Als aankondiging kan dit tellen (vind ik) : een wakkere lezer merkt al snel op dat in deze zin materiaal zit voor zeker een tiental bijdragen.
Wijn, zakken, dekken, oude ... (kan en mag vanalles zijn), om van de lading en een vlag maar te zwijgen. Dit zal ik ook niet alleen rondmaken : naast m'n eigenste Marco Polo - stek, die ik geheel zelf blijf invullen, is het de bedoeling dat op deze plaats ...
familieleden,
vrienden en vriendinnen
en anderen
(die dat nog niet zijn, maar kunnen worden) ....

...hun ei kwijt kunnen!
...items uit de Marco Polo-blog al dan niet uitgebreid becommentariëren!
...mij van antwoord dienen!
...zich eens goed laten gaan!
...bloemen en complimentjes geven!
...lappen en (kwink)slagen uitdelen!
...een originele foto plaatsen!

of

Same day? Same way !!!

... en hem van hun zeer gewaardeerde column-entaar voorzien!

Een eerste contingent geselecteerden mag zich kortelings aan een uitnodiging verwachten. Alle ons gekende kanalen zullen daartoe in gebruik genomen worden, als daar zijn: SMS, telefoon, Smartschool, e-mail, rooksignalen, brief(kaart), of wie weet een fysiek verbaal gestelde vraag ....

BTW: het vermiste lunchpakket met overheerlijke boterhammen van Aloysius Primus werd na een dag vol klasse(n)raden door Zijne Heiligheid zelve teruggevonden op de bagagedrager van zijn pauselijke tweewieler. Ook dit zou al het onderwerp van een uitgebreide bijdrage kunnen zijn ... Zo denk ik andermaal!

Tot weldra

Marrek O'Polo

2 opmerkingen:

aloysiusprimus zei

Waarde,

Op dit vroegochtendlijke uur, terwijl de meeste van mijn collega's een allerlaatste werkdag van dit kalenderjaar doormaken, word ik aangenaam verrast door een gloednieuwe van de ondertussen al meer dan 60 miljoen blogs. En wat voor één!
Als het niet oneerbiedig zou klinken, zou ik bijna durven stellen: " Derde keer, ..."; maar ik weet wel beter.
Van harte wens ik de auteur van zoveel moois en nieuws in twee vorige uitgaven minstens evenveel inspiratie en succes.
In de mate van het (on)mogelijke zal ik meewerken aan het welslagen van dit project; En dat is beloofd!

A.P.

peterpignans zei

En gezien er een beetje tijd overblijft tussen feestmalen en karweien in, hierbij een hart onder de riem, een duim( nee géén middelvinger!) omhoog, een schouderklop waar het hoort, een aanmoediging voor zoveel creativiteit, en we doen ons best om nu en dan comments te bedenken !
Beste groeten vanuit Kerstbomenland.